גודל פונט גודל פונט גודל פונט
ערוץ הyoutube של המועצה עמוד הפייסבוק של המועצה
הר אדר הר אדר הר אדר
תוכן

מערכת שיעורי סטודיו

 

מערכת שעות שיעורי סטודיו MOUNT  10

ניתן להירשם לשיעורי הסטודיו שבוע מראש ולבטל שעתיים לפני תחילת האימון. במקרה ונרשמתם ולא הגעתם (מבלי לבטל) פעמיים לא תתאפשר הרשמה לשיעורי הסטודיו למשך שבועיים.

 

PILATES - שיעור שמטרתו לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. שיפור טווחי התנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, עם דגש על מרכז הגוף ועמוד השדרה, שהם שרירי הליבה CORE  וכך מונעים לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה

POWER PILATES -  שיטה המכוונת לעבודה פיזית מקסימלית, במסגרת גבולות היכולת אך לא מעבר להן. ממלאת באנרגיה ובחיוניות, עשירה ומגוונת המשלבת  פילאטיס באופן דינאמי וסוחף

שי  - CORE FITNESSעור חיזוק דינאמי, עם דגש על שרירי הליבה בעזרת אביזרי אימון

התעמלות בריאותית - שיעור חיזוק עדין לקהל מבוגרים אשר מקנה ומשפר שליטה טובה יותר בגוף. שיפור טווחי תנועה ויציבה נכונה

CYCLING - רכיבה אינטנסיבית על אופניים נייחים המדמה רכיבת שטח, לקצב מוסיקה סוחפת ואנרגטית. מתאים לכל הרמות

BOOT CAMP- אימון תחנות מאתגר מאוד וכיפי במיוחד! המשפר ביצועים אתלטיים בשילוב עבודה אנאירובית ואירובית יחד עם אביזרים שונים

אימון רצועות- שיטת אימון ברצועות הנעשית כנגד משקל גופו של המתאמן. בתרגיל אחד, פועלות מספר קבוצות שרירים במקביל עם דגש על שרירי הליבה, תוך עיצוב וחיטוב הגוף

ZUMBA - שיעור ריקוד המשלב מוזיקה דרום אמריקאית, עם צעדי ריקוד לטיניים בינלאומיים כמו: סלסה רומבה, צ'ה צ'ה, סמבה, טנגו היפ הופ ועוד

STRONG –  שיעור חיזוק אינטנסיבי בנוי לפי קצב המוזיקה